4 tips uit de oude doos; deze nog steeds actueel zijn!

4-seo-tips-beste-seo-specialist

De 4 tips uit oude doos van Beste SEO specialist, maar nog steeds cruciaal voor goede positioneringen. Kleine verschillen kunnen namelijk eenvoudig ervoor zorgen dat uw website boven uw concurrenten uitkomen.

Ontdek hier de 4 tips om uw website te onderscheiden tegenover concurrenten.

  1. Een veilige website wordt met het jaar belangrijker. Dit heeft Google al in 2016 aangekondigd. En anno deze tijd kan u als website eigenaar niet achter blijven en moet u voorzien zijn van een veilige verbinding het wel bekende groene slotje of ook wel SSL genoemd. Datalekken komen steeds vaker voor en websites moeten hun gebruikers laten zien dat ze veilig zijn. De beste manier om dit te doen, is ervoor te zorgen dat uw URL begint met ‘https’ (niet alleen ‘http’).
  2. De mobielvriendelijke website! Zorg ervoor dat uw website er goed uitziet op mobiel maar ook functioneel is voor mobiel. Dit kan niet genoeg benadrukt worden, omdat meer dan 90% van de gebruikers zich bevinden op mobiele apparaten.  

    Mobiele zoekopdrachten zijn een enorme belangrijke manier van zoeken op internet. Het is niet alleen meer een trend, het is het dagelijkse leven van vandaag.

    Zorg er dus voor dat je op een mobiele telefoon, tablet of laptop duidelijk door uw website kunt navigeren.
  3. Content is king en dit blijft het belangrijkste facet van online marketing. Zorg voor uitgebreide en duidelijke inhoud van de website. Omdat Google een tekstverwerker is maar tegenwoordig ook heel goed kan classificeren wat de inhoud van een afbeelding of video is. Staat unieke en goede content op de top 4 tips van deze lijst.

    Dit betekent ook dat u ‘Zoekwoorden’ in uw tekst moet gebruiken. Zoekwoorden zijn de woorden die uw potentiële klanten het vaakst in de zoekmachine zullen typen. Hoe meer relevante zoekwoorden u op uw website heeft, hoe gemakkelijker het is om organisch verkeer op te bouwen.
  4. Conversie en ervaring. Zoals omschreven goede content is belangrijk. Zo is het ook cruciaal om de beleving en ervaring van de gebruikers te testen. En waar nodig zal zijn te optimaliseren.

    Denk na over de vragen die je vaak krijgt van bestaande klanten en verwerk de vragen en antwoorden in de tekst. Of ervaringen die teruggekoppeld worden op basis van functionaliteiten worden vaak als ondergeschoven kind gezien, terwijl deze punten alsmaar belangrijker zullen worden.

Wil je meer weten over hoe een SEO specialist werkt of wat de kosten zijn voor het inhuren van een SEO specialist lees gerust verder op de beste SEO specialist.

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als Tips

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *